سرباز ولایت -سال دولت و ملت همدلی و همزبانی

لبیک یا حسین

۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «غواصان دریادل و خط‌شکن» را به مناسبت بازگشت و تشییع پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص شرکت کننده در عملیات کربلای چهار و با استفاده از بیانات رهبر انقلاب درباره این غواصان شهید منتشر کرد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/29942/C/13940321_0129942.jpg

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که بخشی از آن را در این نماهنگ می‌شنوید:
* مجاهدت آنها ــ که به‌عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آنها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده‌اند. ما باید تلاش کنیم آن ارزشهایی را که آنها به‌خاطر آن در این میدانها وارد شدند، زنده بداریم. ۱۳۸۲/۷/۲۲
* غوّاصان دریادل، غوّاصان خط‌شکن، شهداى سرافراز ارتش و سپاه و بسیج، چهره‌هاى ماندگار این استان و این منطقه‌اند. البتّه شهیدان ما در هر منطقه‌اى، فقط متعلّق به آن منطقه نیستند؛ متعلّق به همه‌ى ملّت ایرانند. ۱۳۸۲/۷/۲۳
 
نماهنگ: غواصان دریادل و خط‌شکن

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۴
آرش ملک زاده
پیام رهبر معظم انقلاب در پی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدا:
صلوات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند / سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما که بار دیگر جان زندگان را سیراب کردید
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۹
آرش ملک زاده

دشمن با دین ما مخالفه، دشمن با اسلام ناب محمدی و پیروان امام علی و انتظار ظهور مخالف است. با کمی تفکر خیلی راحت به این نتیجه می توان رسید.

شاید مشکل برخی اینه که فکر نمی کنن. یا اگر فکر می کنن با کینه توزی از اول دوست دارند اشتباه فکر کنند و بر فکرشان پافشاری می کنند و حرفهای دشمنان را دنبال می کنند.

خدایا شکرت که به من بصیرت دادی دنباله رو دشمنم نباشم. خدایا بهم کمک کن در این راه  بتوانم مستحکم بمانم. 

امیدم همه به خداست و توکل بر خدا دارم. دوست دارم همت کنم برای اینکه در راه پیشرفت کشورم قدم بردارم. دوست دارم در راه ناامید کردن دشمن نقش داشته باشم. دوست دارم پیشرفت روزافزون نظام اسلامی را ببینم. دوست دارم به کوری چشم دشمنان، سلامتی و توفیق روزافزون رهبر انقلاب و دیگر علما و خدمتگزاران واقعی به اسلام را شاهد باشم. چون اسلام را دوست دارم. چون خدای متعال را دوست دارم. چون اخلاق ناب محمدی و علوی را دوست دارم. چون انتظار برای ظهور مصلح آخر الزمان حضرت بقیت الله الاعظم را دوست دارم.  چون از بین رفتن فساد و از بین رفتن بدیها ، تاریکیها و ظلمتها را دوست دارم . کمک به مظلومین و محرومین را دوست دارم. 

پس محکم پای عقایدم می ایستم. گول رسانه های دشمن و چهره بزک کرده دشمن را نمیخورم. اگر در کشورم مشکلاتی هم باشد دوست دارم تحمل کنم و کمک کنم تا رفع بشوند. تا دشمن ناامید شود. تا دشمن پدرش دربیاید!!!!!!



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰
آرش ملک زاده
خاتمی
خطیب موقت نماز جمعه تهران:
امام تا آخر عمر آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست/مجلس 6 شرط توافق را تبدیل به قانون کند/حزب اردوغان از خون قربانیان داعش سیلی خورد

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برخی نزدیکان امام می‌گویند به ایشان نامه نوشتیم که تا زنده‌اید مشکل آمریکا را حل کنید، تاکید کرد: امام موضوع رابطه با آمریکا را حل نکرد و تا پایان عمر، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶
آرش ملک زاده
جدیدترین اخبار یمن؛ بمباران مردم بی‌دفاع - 78
جزئیات درگیری شدید مرزی یمن-عربستان/ منطقه نظامی «ردیف» عربستان مجددا هدف یمنی‌ها قرار گرفت/ فرمانده جنگ عربستان به روسیه می‌رود/ فرمانده نیروی هوایی عربستان با موشک یمنی‌ها کشته شده است
مرز عربستان یمن سعودی

همزمان با نزدیک شدن موعد برگزاری نشست ژنو، درگیری در عرصه میدانی یمن هم اوج گرفته تا طرف‌های مذاکره کننده با دست پر بتوانند پشت میز مذاکره بنشینند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۱
آرش ملک زاده
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها حرفهای شیکی درباره امنیت و پیشرفت در جهان میزنند اما بدترین دشمنان ما هستند.
فارس: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز طی سخنانی در دومین همایش «امنیت پایدار» که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نظام‌های پیشرفته و مقتدر جهانی صاحب فناوری با انتقال ایده‌ها و فیلم‌ها و مطالب مبتذل، فروپاشی نظام اخلاقی جهان را تعقیب می‌کنند و دراین صورت جهان به سمت ناامنی سوق می‌یابد.

وی ادامه داد: وقتی قدرتهای بزرگ بیش از حد در عالم گسترش نظامی می‌یابند و با توحش سیاسی و سقوط ارزشهای الهی همراه می‌شوند، زوال قدرتها شکل می‌گیرد و این منطق امریکاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی گفت: آمریکایی ها حرفهای شیکی درباره امنیت و پیشرفت در جهان میزنند اما بدترین دشمنان ما هستند.

سردار سلامی با اشاره توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری های دفاعی و موشکی گفت: نکاتی که حضرت آقا در مورد دقت موشکها فرموده اند قبل از اینکه فنی باشد، سیاسی و اعتقادی است در حالیکه برای دشمنان، کشتن انسانها اهمیتی ندارد و به دقت نیازی ندارند‎.

وی ادامه داد: آقا تاکید کردند که سلاح هسته ای جایی در نظام ما ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اسلام برای مقابله به مثل هم چارچوب تعیین کرده است، افزود:‎
بزرگترین خطر امنیتی امروز، امکان نفوذ اندیشه ها، تفکرات، باورها، مدلها و الگوهای دشمن به درون ذهن و قلب و باور ماست.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وقتی ما امریکا را دشمن اصلی بدانیم، طبق قرآن اگر کسی اینها را ولی و سرپرست و دستی که برایش ولایت داشته باشد بداند، می‌شود از خود آنها. در این صورت آنها شما را رها نمی‌کنند تا تسلیم شوید و از دینتان دست بردارید. امروز صحنه مذاکرات 5+1 تفسیر همین موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌سازی در بیرون، گستریش عوامل ظرفیت سازمانی، توسعه توان نظامی در کشور و جلوگیری از نفوذ تفکرات دشمن، از برهم زدن امنیتمان توسط آنها جلوگیری می‌کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۳
آرش ملک زاده

آیت الله جوادی آملی در پیامی به همایش امنیت پایدار گفت: برای تامین امنیت باید اضطراب‌زدایی کرد و امنیت بدون اقتصاد مقاومتی هم حرفی پوچ است.
 
به گزارش فارس، دومین همایش امنیت پایدار صبح امروز با پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.
 
در بخشی از این پیام آمده است: برای تامین امنیت باید اضطراب زدایی کرد و امنیت بدون اقتصاد مقاومتی هم حرفی پوچ است. هم امکانات هست هم جوانان و فقط مقداری عرضه برای اقتصاد مقاومتی می‌خواهد.
 
با نصیحت نمی‌توان ملت گرسنه را امنیت بخشید زیرا نه او آرام می‌شود و نه امنیت فراهم خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۷
آرش ملک زاده

آیت‌الله لاریجانی گفت: گره زدن همه مسائل به مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش است. 

آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع مسئولان دستگاه قضایی کشور با اعلام این مطلب افزود: گره زدن همه مسائل به مذاکرات و رفع تحریم‌ها اشتباهی فاحش و راهبردی است. 
 
وی افزود: در فضایی که نظام دارد خواسته بیگانگان را سبک و سنگین می‌کند اینگونه صحبت‌کردن درست نیست. 
 
آملی لاریجانی تصریح کرد: نباید در مقابل دشمن طوری سخن بگوییم که گویی همه کشور وامانده است واقعیت اینگونه نیست. 
 
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش عده‌ای برای تحریف شخصیت و راه امام و ارزش‌های اسلامی غیرقابل گذشت است. 
 
وی تأکید کرد چگونه است که برخی که خود را مدافع راه امام معرفی می‌کنند از مخالفان راه امام دفاع می‌کنند و به آنها اجازه نشر گفتار خود را می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۵
آرش ملک زاده

شبکه خبری المنار از شکست سنگین داعش از حزب الله در درگیری‌های روز گذشته در منطقه رأس بلعلبک در سلسله جبال شرقی لبنان خبر داد.

به گزارش این شبکه، در درگیری روز گذشته بین رزمندگان حزب الله و تروریست‌های داعش در بلندی‌های رأس بعلبک، 50 عنصر مسلح این گروه تروریستی کشته و 80 نفر نیز زخمی شدند.

رزمندگان مقاومت لبنان روز گذشته حمله عناصر گروه تروریستی داعش را به مناطق جرود القاع و راس بلعبلک واقع در رشته کوه‌های شرقی لبنان ناکام گذاشتند که در این درگیری‌ها چندین خودروی زرهی تروریست‌ها منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان از آغاز عملیات علیه تروریست‌ها تاکنون موفق شدند 512 کیلومتر مربع از منطقه قلمون و سلسله کوه‌های شرقی لبنان را از دست تروریست‌های داعشی و النصره‌ای آزاد کنند. این دو گروه تروریستی قبلا 800 کیلومتر مربع از این مناطق را به اشغال خود در آورده بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۳
آرش ملک زاده

یکی از نمایندگان فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان به اظهارات ولید بن طلال شاهزاده ملیاردر سعودی واکنش نشان داد.

به گزارش العالم؛ "حسین الموسوی" عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اذعان شاهزاده سعودی "ولید بن طلال" به همسویی با رژیم اسرائیل علیه ایران گفت: یک روزنامه نگار آمریکایی به نقل از ولید بن طلال نوشت که "دشمن ما ایران و دوست ما اسرائیل است". ما این را از قبل می دانستیم اما مردم باور نمی کردند و برای توضیح بیشتر سخنان خداوند را یاد آور می شویم که فرمود: "لتجدن أشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود والذین أشرکوا".

وی این سوال را مطرح کرد که "خصومت و دشمنی شدید و علنی یهود در این برهه زمانی با کیست؟" و اینگونه پاسخ داد که "آیا این دشمنی با مقاومت و ملت و امت مقاومت نیست!!!"

حسین الموسوی گفت: حق و حقیقت آشکار شد و دیگر توجیهی برای سکوت، تماشگر بودن یا بی طرفی وجود ندارد زیرا کسی که درقبال حق و بیان حق و حقیقت و حمایت از آن سکوت کند، شیطان گنگ است.

وی سپس خطاب به مسلمانان گفت: ای مسلمانان ای عربها و ای مردم زنده به سخن درآیید و در جایگاه خود در دفاع از دین، تاریخ، سرنوشت و آخرت خود قرار بگیرد.

حسین الموسوی افزود: مراقب باشید از ننگ دنیا و آخرت و خشم خداوند و لعنت نسل ها به مزدوران صهیونیست ها و سکوت کنندگان درقبال آنها از روی ترس یا تمایل. به کتاب خداوند بازگشت کنید و غبار از آن بزدایید و بخوانید "وإذا أردنا أن نهلک قریة أمرنا مترفیها ففسقوا فیها فحق علیها القول فدمرناها تدمیرا" آیا سخن خداوند را باور ندارید؟؟؟!!!

بله: راست گفت خدای بلند مرتبه و بزرگ
"وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون".

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۲
آرش ملک زاده