سرباز ولایت -سال دولت و ملت همدلی و همزبانی

لبیک یا حسین
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰

درباره دشمنان about enemies

دشمن با دین ما مخالفه، دشمن با اسلام ناب محمدی و پیروان امام علی و انتظار ظهور مخالف است. با کمی تفکر خیلی راحت به این نتیجه می توان رسید.

شاید مشکل برخی اینه که فکر نمی کنن. یا اگر فکر می کنن با کینه توزی از اول دوست دارند اشتباه فکر کنند و بر فکرشان پافشاری می کنند و حرفهای دشمنان را دنبال می کنند.

خدایا شکرت که به من بصیرت دادی دنباله رو دشمنم نباشم. خدایا بهم کمک کن در این راه  بتوانم مستحکم بمانم. 

امیدم همه به خداست و توکل بر خدا دارم. دوست دارم همت کنم برای اینکه در راه پیشرفت کشورم قدم بردارم. دوست دارم در راه ناامید کردن دشمن نقش داشته باشم. دوست دارم پیشرفت روزافزون نظام اسلامی را ببینم. دوست دارم به کوری چشم دشمنان، سلامتی و توفیق روزافزون رهبر انقلاب و دیگر علما و خدمتگزاران واقعی به اسلام را شاهد باشم. چون اسلام را دوست دارم. چون خدای متعال را دوست دارم. چون اخلاق ناب محمدی و علوی را دوست دارم. چون انتظار برای ظهور مصلح آخر الزمان حضرت بقیت الله الاعظم را دوست دارم.  چون از بین رفتن فساد و از بین رفتن بدیها ، تاریکیها و ظلمتها را دوست دارم . کمک به مظلومین و محرومین را دوست دارم. 

پس محکم پای عقایدم می ایستم. گول رسانه های دشمن و چهره بزک کرده دشمن را نمیخورم. اگر در کشورم مشکلاتی هم باشد دوست دارم تحمل کنم و کمک کنم تا رفع بشوند. تا دشمن ناامید شود. تا دشمن پدرش دربیاید!!!!!!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
آرش ملک زاده

نظرات  (۱)

عالی موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی