سرباز ولایت -سال دولت و ملت همدلی و همزبانی

لبیک یا حسین

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جهاد ادامه دارد.../ شهادت در راه مبارزه با شقی ترین افراد هدیه خداوند به حسین عزیز بود
با شهادت سردار همدانی، از جرگه کهنه سرداران انقلاب یک تن کم شد و این کاستی را خداوند عالم با رویشهای تازه جبران خواهد کرد؛ صدها جهادگر جوان هستند که در مسیر مجاهدت، پایمردانه و هوشمندانه توان افزایی و تجربه اندوزی می کنند که در زمان مناسب گوهر درخشان آسمان انقلاب اسلامی ایران خواهند بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۴
آرش ملک زاده


تصویری از رهبرمعظم انقلاب، سردار قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین همدانی را مشاهده می‌کنید.
فارس:پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصویری از رهبرمعظم انقلاب، سردار قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین همدانی را منتشر کرد.

آقا، حاج قاسم و سردار همدانی+عکس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۰
آرش ملک زاده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی تاکید کردند: صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است، این رزمنده قدیمی در جبهه پر افتخار دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به آرزوی خود نائل آمد.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری:  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق.

سیّد علی خامنه‌ای

18 مهر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۸
آرش ملک زاده