سرباز ولایت -سال دولت و ملت همدلی و همزبانی

لبیک یا حسین
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷

عکس

عکسهای منتشرنشده‬ از رهبر انقلاب

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، رییس جمهورِ منتخب در سوگند مراسم تحلیف، متعهد می‌شود که «با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم.»
«امین ملت»، عنوانی است برگرفته‌شده از این بند شیوای قانون اساسی دوران جمهوری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دو بار در کسوت رییس جمهور منتخب ملت ایران آن را در مجلس شورای اسلامی قرائت کردند. این عنوان، معرفی‌کنندهِ مجموعه‌ای از تصاویر ناب و غالبا دیده‌نشده‌ای است که به اندازه ذوق و سلیقه عکاسان گوناگون، روایتی تصویری از چهار سال فعالیت‌های مختلف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دور دوم ریاست جمهوری اسلامی ایران (از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸) را به نمایش می‌گذارد.

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، این تصاویر را، به مناسبت سی‌امین سالگرد انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به ریاست جمهوری در ۲۶ مرداد ۱۳۶۴ منتشر می‌کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
آرش ملک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی